A Pandora Global System busquem un/a Especialista en Atenció al Client per unir-se al nostre equip dinà mic. El/la candidat/da ideal serà responsable de brindar suport als nostres clients en l'ús de Pandora, el nostre programari lÃder per a la gestió de ports esportius, varadors i clubs nà utics.Â
Funcions
- Proporcionar suport tècnic i consultoria sobre l'ús de Pandora a la nostra base de clients global.
- Gestionar consultes relacionades amb facturació i comptabilitat dins de les nostres solucions de programari.
- Comunicar-se eficaçment amb els clients en anglès i espanyol, assegurant una experiència d'usuari excepcional.
- Recollir i analitzar el feedback dels clients per millorar contÃnuament els nostres està ndards de gestió en la indústria nà utica.
- Demostrar competència i habilitat en el maneig de la tecnologia i en la resolució de problemes informà tics.
- Oferir suport remot i resoldre incidències telefòniques de manera rà pida i eficaç.
S'ofereix
- L'oportunitat de treballar amb programari de gestió per a ports esportius i clubs nà utics.
- Un ambient de treball dinà mic i col·laboratiu.
- Un rol crucial en la gestió d'instal·lacions nà utiques de gran rellevà ncia.
Requisits
- Grau mitjà en Informà tica, incloent coneixements d'ofimà tica.
- Almenys 1 any d'experiència en atenció al client, suport remot i resolució d'incidències telefòniques.
- Coneixements en gestió d'empreses, preferiblement amb nocions de comptabilitat.
- Alta capacitat resolutiva i organitzativa, amb habilitats sòlides de comunicació i tolerà ncia a la pressió.
- Carnet de conduir i disponibilitat per viatjar a nivell nacional per a instal·lacions i formacions.
- Residència preferible a Elx o voltants (Vega Baixa, Alacant, Elda, Sant Joan, etc.).
- Valorable experiència en el sector nà utic o tecnologia.
- Es valorarà especialment la capacitat per treballar en equip, iniciativa i proactivitat per aprendre nous conceptes, aixà com l'habilitat per buscar alternatives i solucions als reptes del dia a dia.