Renoveduch empresa lÃder en la reforma de banys a Espanya i en expansió, amb 10 delegacions a nivell Nacional, selecciona per a la seva incorporació al nostre equip un/a Auxiliar administratiu/va de RRHH que donarà suport administratiu a la gestió del departament de RRHH que dependrà directament del responsable del Departament a Elx.
Funcions
- Gestió de documentació administrativa relacionada amb noves incorporacions, contractes de treball, baixes laborals).
- Control i actualització de base de dades (programa sesame- sistema de fitxatge)
- Gestió base de dades PRL
- Control Sistema de fitxatge del personal.
- Gestió administrativa i documental.
- Control roba laboral del personal.
- Participar en projectes propis de l'Ã rea de Recursos Humans.
- Suport a l'à rea de selecció de personal.
S'ofereix
- Contracte laboral indefinit 40 hores setmanals (de dilluns a divendres) horari de Dilluns a Dijous de 08:00 a 17:15 (1 hora per dinar), i divendres de 08:00 a 15:00.
- Salari brut anual en 14 pagues: 22560,49 €
Requisits
- Formació mÃnima: Cicle Formatiu de Grau Mitjà o Superior en Administració, Recursos Humans.
- Experiència prèvia en un lloc similar.
- Habilitats organitzatives i capacitat de treballar en equip.
- Coneixements bà sics de legislació laboral i gestió administrativa de RRHH.