RENOVEDUCH, empresa lÃder en la reforma de banys a Espanya i en expansió, selecciona per a la seua incorporació al nostre equip un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA, amb experiència demostrable, igual o superior a 3 anys, preferiblement en empreses del sector de la construcció o similars.
Funcions
La seva missió serà gestionar, tramitar i documentar els pressupostos derivats de l'activitat comercial de la companyia per coordinar en data i forma l'execució del servei.
Les seves funcions i responsabilitats seran:
- Control documental diari de les vendes comercials.
- Revisió de les vendes i raport de l'activitat comercial de la zona assignada.
- Realitzar l'auditoria de la documentació administrativa.
- Tasques administratives relacionades amb l'alta de la documentació en el sistema informà tic/ERP.
- Coordinar amb compres la comanda dels materials.
- Contacte telefònic amb client per a coordinació de cita/pressupostos.
S'ofereix
- Contracte laboral indefinit 40 hores setmanals (de dilluns a divendres) horari de Dilluns a Dijous de 08:00 a 17:15 (1 hora per dinar), i divendres de 08:00 a 15:00
- Salari brut anual en 14 pagues: 22.560,49€
Requisits
- IMPRESCINDIBLE ÚS I MANEIG DE PROGRAMA SAP.
- Incorporació Immediata.
- Microsoft Excel.
- Disponibilitat completa.
- Experiència en el sector de la construcció.
- Metòdic, organitzat i proactiu.
- Resolutiu i amb una clara orientació al client.