Coordinador/a de servicis de neteja

Grupo Eulen Alacant

Inscripcions tancades

En Grup EULEN estem buscant un/a Gestor/a de Serveis per gestionar i supervisar clients al departament de neteja, garantint un servei de qualitat i excel·lent atenció. Si comptes amb experiència en la gestió d'equips, aquesta és la teva oportunitat!

Ets una persona organitzada, amb capacitat de lideratge i t'agradaria desenvolupar-te professionalment coordinant equips de treball? Vols formar part d'una gran companyia líder en el seu sector? ¡aquest pot ser el teu projecte!

Funcions

- Suport als/les Responsables de Serveis de Neteja en la coordinació dels centres al seu càrrec, (edificis públics, establiments comercials, i/o indústries de la província d'Alacant):

- Ajudaràs en la direcció d'equips, interlocució i negociació amb clients i proveïdors, coordinació i planificació dels treballs a realitzar, supervisió normativa PRL, seguiment d'absentisme, control de rendibilitat i qualitat dels serveis, motivació i gestió de personal.

- Elaboració de la documentació necessària per a realització de treballs especialitzats.

- Control de quadrants, parts de treball, introducció d'incidències monetàries per al tancament de nòmines, altes i baixes en el sistema, realització de contractes.

- Suport al gestor/a en la posada en marxa de nous serveis

- Control d'absentisme

- Atenció i gestió d'incidències.

- Treball a l'entorn Google (drive, fulls de càlcul, documents).

S'ofereix

- Contracte indefinit.

- Jornada completa.

- Salari: 19.000 - 21.000 euros bruts a l'any, projecció salarial en funció de la teva evolució.

- Formació contínua en la teva especialitat a càrrec de l'empresa.

- La integració en el Grup EULEN, empresa líder en la prestació de serveis, compromesa, inclusiva i innovadora, present en més de 14 països i amb 90.000 empleats/des.

Requisits

- Experiència demostrable en la coordinació d'equips i tasques administratives.

- Valorem titulació en grau mitjà o superior, Universitari ADE o similar.

- Domini del paquet Office, especialment Excel.

- Flexibilitat i disponibilitat horària.

- Carnet de conduir i vehicle propi.