A Horneo Fresh, empresa lÃder en el sector alimentari a Alacant, estem buscant personal per incorporar-se a la nostra dinà mica plantilla. Si ets una persona compromesa, entusiasta i amb ganes de formar part d'un equip apassionat per la qualitat i l'excel·lència en el servei, aquesta és la teva oportunitat!
Si creus que reuneixes el perfil, ¡inscriu-te avui mateix!
Funcions
-Suport en tasques administratives quotidianes, incloent la gestió de documents, arxiu i manteniment de registres.
-Atendre trucades telefòniques i correus electrònics entrants.
-Recepció de comandes dels clients.
-Seguiment d'incidències.
-Mantenir un tracte cordial i professional amb els clients, atenent les seves necessitats i resolent les seves consultes de manera efectiva.
S'ofereix
- Contracte indefinit.
- Horari de treball partit de Dilluns a Divendres.
- Els dissabtes són rotatius amb la resta de companys/es.
- Possibilitat d'incorporació a una empresa consolidada en el sector alimentari.
- Ambient laboral col·laboratiu i oportunitats de creixement professional.
Requisits
-Experiència prèvia en llocs administratius similars.
-Coneixements bà sics d'eines informà tiques i programari d'oficina (Microsoft Office, Excel, etc.).
-Habilitats organitzatives i capacitat per treballar en equip.
-Residència a Alacant.
-Flexibilitat per adaptar-se a un entorn dinà mic i complir amb terminis establerts.